مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ

مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
742 بازدید
10,000 تومان 7,900 تومان٪21 تخفیف

مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ (مجموعه ۸۰۰ تست با پاسخ) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۵۰ صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مجموعه سوالات تستی زبان انگلیسی پایه یازدهم متوسطه همراه با پاسخ 

کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم

آموزش زبان‌های خارجی و به‌ طور ویژه آموزش زبان انگلیسی در نظام رسمی آموزش‌ و پرورش کشورمان در سال‌های اخیر شاهد تحوّلی بنیادین و اساسی بوده است.

که ریشه در تحوّل کلی نظام آموزش‌ و پرورش، اجرای سند برنامۀ درسی ملّی و سند تحوّل بنیادین نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی دارد.

و در چارچوب رویکرد ارتباطی فعّال و خود باورانۀ مورد تصریح در برنامۀ ملّی محقق شده است.

در رویکرد ارتباطی فعّال و خودباورانه، زبان‌های خارجی، ازجمله زبان انگلیسی، به‌ منظور ایجاد ارتباط با جهان به شیوه‌ای فعّال و با تأکید بر ارزش‌ها و داشته‌های فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی فراگیران آموزش داده می‌شود.

آموزش زبان خارجی علاوه بر اهداف مرتبط با نیازهای شخصی زبان آموزان از قبیل دانش‌ پژوهی، علاقه‌مندی به علم و آگاهی، خودباوری و دارا بودن عزت‌نفس، به درک، دریافت و انتقال میراث فرهنگی غنی میهن اسلامی‌مان کمک قابل توجهی می‌کند.

این کتاب برای دانش آموزان محصل در رشته‌های ریاضی و فیزیک، تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی، تدریس می شود. ساختار این کتاب دقیقا همانند کتاب پایه دهم می‌باشد. در مجموعه آموزش زبان vision، بر آموزش هر چهار مهارت زبانی تاکید شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.