قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی گوگل فایل                                                                       

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به سایت گوگل فایل و خرید محصول در هر زمان به منزله پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گوگل فایل از سوی کاربر می باشد .

قوانین عمومی:

قوانین و مقررات وب سایت گوگل فایل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است.

در صورتی که تغییری در قوانین درج شده ایجاد شود، در همین صفحه به‌روزرسانی می‌شود.

 سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وب سایت گوگل فایل به اطلاعات خصوصی اشخاصى احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. این اطمینان را به شما میدهیم که آسوده خاطر اطلاعات مورد نیاز خود را در هنگام خرید وارد نمایید .

سایر قوانین و مقررات سایت آوافایل:

۱- سایت گوگل فایل صرفا در جهت استفاده علمی؛ فایل را در اختیار دانش آموختگان قرار می دهد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده مشتری از فایل خریداری شده ندارد.

۲- سایت گوگل فایل در برابر دریافت هزینه از کاربران ؛ ملزم به دراختیار گذاشتن فایل به کاربران می باشد. کاربران نیز باید هزینه را به طور کامل پرداخت نمایید.

۳- سایت گوگل فایل به صاحب اثران احترام گذاشته و این اطمینان را میدهد چنانچه فایلی دارای صاحب اثراست و صاحب اثر درخواست حذف فایل را داشته باشد با ارائه مدرک که حق مالکیت از آن ایشان می باشد فایل مورد نظر را حذف خواهد کرد.

۴- وجه دریافت شده قابل برگشت نیست مگر این که فایل مورد نظر شما با عنوان درسی مغایرت داشته باشد و یا کیفیت فایل برای استفاده مناسب نباشد.در این صورت همکاران ما در سایت گوگل فایل با بررسی فایل مورد نظر چنانچه موارد مغایرت را تایید کردند وجه مورد نظر را طی مدت زمان ۷۲ ساعت با کسر از هزینه انتقال عودت خواهند داد.

۵- در سایت گوگل فایل بعد از پرداخت و خرید فایل توسط کاربر لینکی به ایمیل ایشان ارسال خواهد شد که مدت زمان انقضاء لینک ۴۸ ساعت می باشد چنانچه این مدت زمان پایان یابد و کاربر برای دانلود اقدام نکرده باشد و لینک منقضی شده باشد مجددا فایل مورد نظر را می بایست خریداری نمایید امکان ارسال مجدد وجود ندارد .

۶- درصورت وارد کردن اطلاعات اشتباه از جمله ایمیل نام و نام خانوادگی و…..هنگام خرید و عدم دریافت فایل از گوگل فایل هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه فایل مورد نظر شما ندارد زیرا همیشه دو بار لینک دانلود به کاربر ارائه میگردد یکی درهنگام خرید و به صورت آنی بعد از پرداخت و دیگری به ایمیل که چنانچه کاربر موفق به دانلود در هنگام خرید نشد ازطریق لینک دانلودی که به ایمیل ارسال شده اقدام به دانلود نمایید چنانچه ایمیل و سایر موارد به اشتباه و ناصحیح وارد شود دریافت لینک امکان پذیر نمی باشد و سایت گوگل فایل مسئولیت این امر را نمی پذیرد.

۷- کاربران گرامی لطفا به هنگام ارسال نظرات انتقادات و پیشنهادات ادب و نزاکت را رعایت فرموده در غیر این صورت مشمول بار حقوقی خواهند گردید.

۸- سایت گوگل فایل ملزم است که به مشکلات کاربران در زمینه خرید و دانلود نهایتا تا ۷۲ ساعت پاسخگو باشد.

۹- کاربران موظفند هنگام خرید با دقت تمام توضیحات درج شده مربوط به فایل را مطالعه نماییند چنانچه بدون مطالعه اقدام به خرید فایل نماییند و بعد ازخرید متوجه شوند جا به جا خرید انجام داده اند در این صورت هیچ گونه مسئولیتی بر عهده سایت گوگل فایل نمی باشد.

۱۰- هرگونه نفوذ اطلاعاتی هک و یا ایجاد اختلال در سایت گوگل فایل پیگرد قانونی دارد.

۱۱- تمامی حقوق برای سایت گوگل فایل محفوظ می باشد. و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.