فایل جزوه نظریه های نمو عصبی زیستی نظریه گزل

جزوه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
442KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
772 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

فایل جزوه نظریه های نمو عصبی زیستی نظریه گزل

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه نظریه های نمو عصبی زیستی نظریه گزل را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۸ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه نظریه های نمو عصبی زیستی نظریه گزل

آرنولد گزل ، یکی از مشهورترین روان شناسانی است که به بررسی نظام دار و عینی تحول روانی کودکان و نوجوانان پرداخته است. او یکی از روان شناسان مکتب نمو یافتگی است. به اعتقاد اکثر روان شناسان این مکتب، نشو و نمای عصبی –اندامی ،عامل به وجود آورنده ی تغییرات ساختاری در سازمان روانی است.

این تغییرات تابع ویژگی های کروموزومی نطفه می باشند. البته برخی از روان شناسان این مکتب ،بر نقش محیط نیز تاکید می ورزند. گزل از آموزگاری کودکان استثنایی تا ارائه ی یک نظام بزرگ تحولی ،راه درازی را پیموده است. او درجه ی دگتری در روان شناسی را از دست روان شناس بزرگ آغاز قرن بیستم ،استنلی هال در دانشگاه کلارک دریافت کرد و درجه ی تخصصی بیماری های کودکان را نیز در دانشگاه ییل دنبال کرد، سپس به دنبال کردن طرح بزگ تاسیس کلینیک بررسی تحول روانی دانشگاه ییل پرداخت و با همکارانی چون ایمز، ایلگ، اماترودا و … به بررسی نظام دار تحول روانی پرداخت.

او ابتدا به خاطر بررسی هایی که در مورد دو قلو ها یا هم شکمان انجام داده شهرت فراوانی به دست آورد و سپس انتشار نتایج بررسی های تحولی او که طی ۰۴ سال انجام گرفت و اثری ماندگار به وجود آورد، شهرت او را جهانگیر ساخت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.