فایل جزوه آموزش سرگرمی های گروهی و اردویی

فایل جزوه آموزش سرگرمی های گروهی و اردویی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
850KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
731 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

فایل جزوه آموزش سرگرمی های گروهی و اردویی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آموزش سرگرمی های گروهی و اردویی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۱۴ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مقدمه

ما می دانیم که بشر همیشه بازی کرده است ، ولی از چه تاریخی بازی را به عنوان یک مساله قابل بررسی مورد مطالعه قرار داده است .

دقیقا معلوم نیست . آنچه مسلم است عمر مقررات بازی بیش از چندین هزار سال است .

ولی از عمر بررسی اجتمای و تربیتی بازی بیش از ۲۰۰ سال نمی گذرد .

همیشه (( بازی )) اغلب در مقابل (( کار ))‌ بوده است و اشتغال به بازی اغلب به طور منفی ارزش یابی میشده ، زیرا : بازی ، افراد را از کار کردن باز می داشته است !!

ولی به تدریج ، پیشرفت صنعت و تقسیم کار و در نتیجه انجام فعالیت های یکنواخت روزانه باعث گردید که بازی به عنوان یک ابزار ایجاد کننده تعادل بین روح و جسم مورد توجه قرار گیرد ، و دیری نپایید که بازی نه تنها از دیدگاه آموزش و پرورش و روانشناسی ، بلکه از نقطه نظر جامعه شناسی نیز مورد توجه دانشمندان قرار گرفت .

دانش آموزان در مدارس ابتدای تمایل بسیاری برای بازی های عمومی دارند . لذا در زنگ تربیت بدنی ، برای شرکت موثر تر در فعالیت های ورزشی باید بیشتر به اینگونه بازی ها پرداخته شود . کودک همه چیز را در قالب بازی می آموزد . پس نمی توان ، بازی های کودکان را به بازی گرفت .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.