فایل جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی

فایل جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
367KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
534 بازدید
8,000 تومان 6,100 تومان٪24 تخفیف

فایل جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۷ صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه مدیریت ارتباط با مشتری فصل اول مشتری و فلسفه مشتری گرایی

قسمتی از متن فایل:

اهمیت مشتری
در خصوص اهمیت مشتری و ضرورت حفظ و نگهداری مشتری توجه به موارد زیر مهم است:
هزینه جذب یک مشتری جدید بین ۵ تا ۱۱ برابر هزینه نگهداری یک مشتری قدیمی است.
برای افزایش دو درصد در تعداد مشتری باید ده درصد هزینه اضافه متحمل شد.
ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری در حکم فرار ۱۰۰ مشتری دیگر است.
رضایت مشتری پیش شرط تمامی موفقیت های بعدی شرکت هاست.
رضایت مشتری مهمترین اولویت مدیریتی در مقابل اهداف دیگری چون سود آوری، سهم بیشتر در بازار، توسعه محصول و … است.
ارزشمندترین دارایی هر سازمان اعتماد و اطمینان مشتریانش است.
انتخاب مشتری وفادار و دائمی، تنها شرط بقای دائمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر شرکتی است.
مدیران ارشد باید شخصا الگوی پایبندی در قبال رضایت مشتری باشند.
مشتری ناراضی پس از ترک شرکت، مشکل و دلیل نارضایتی خود را به ۸ نفر انتقال می دهد و آنها را به سوی رقبا می کشاند.
با کاهش نقص موجود در کالاهای تولیدی تا ۵ درصد، بین ۳۰ تا ۸۵ درصد افزایش سود از ناحیه مشتریان خواهیم داشت.

تفاوت میان سازمان های مشتری گرا و سازمان های معمولی:

بازگشت سرمایه
سود فروش
کاهش هزینه ها
رشد قیمت سهام و …

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.