خلاصه آموزش و پرورش دوره های ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه احمد صافی

خلاصه آموزش و پرورش دوره های ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه احمد صافی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
329 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

خلاصه آموزش و پرورش دوره های ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه احمد صافی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf خلاصه کتاب آموزش و پرورش دوره های ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه تالیف احمد صافی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۰۲ صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

خلاصه آموزش و پرورش دوره های ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه احمد صافی

در هر کشوری نظام آموزش و پرورش یکی از نظام های مهم اجتماعی است . رسالت این نظام ، علاوه بر انتقال میراث فرهنگی و تجارت بشری به نسل جدید ، ایجاد تغییرات مطلوب در شناخت ها ، نگرش ها و در نهایت رفتار کودکان با نوجوانان و جوانان است.

لذا آموزش محور پرورش است و کلمه تربیت (پرورش) کلمه ی جامعی است که مورد تایید علمای تعلیم و تربیت است .

در محافل تربیتی ، آموزش پایه و محور تربیت است و رسالت اساسی موسسات آموزشی ، تربیت افراد در ابعاد بدنی ، عقلانی ، عاطفی ، اخلاقی و اجتماعی است .

برای نیل به این اهداف در هر کشوری، سرمایه های فراوانی برای آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی تحصیلی و متوسطه هزینه می شود .

شیوه کار کردن و موثر بودن در مراکز آموزشی، مستلزم شناخت هدف ها ، اصول آموزشی و پرورشی ، ویژگی های دانش آموزان و معلمان، برنامه های درسی روش های آموزشی و پرورشی و سیاست های حاکم بر هر یک از دوره های تحصیلی است .

تعریف تربیت( آموزش و پرورش)
آموزش در لغت به معنی ، دانش آموختن و یاد دادن است . پرورش نیز به معنی پروراندن پروردن و آداب و اخلاق به کسی آموختن است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.