پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی پرو چاسکا (درمانهای وجودی)

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی پرو چاسکا (درمانهای وجودی)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
214KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
826 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی پرو چاسکا (درمانهای وجودی)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی پرو چاسکا (درمانهای وجودی) رولومی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۲ اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی پرو چاسکا (درمانهای وجودی)

درمان وجودی :

به این صورت تعریف شده است : نگرشی که از جهت گیری فراتر می رود یا نوعی درمان پویشی که به نگرانیهای اساسی زندگی می پردازد، یا عملاً هر گونه روان درمانی که ضد جبرگرایی است.

فرآیندهای درمانی

چون دروغگوئی منبع آسیب روانی است، راه حل ازبین بردن نشانه های بیماری صداقت است. درمان باید شامل فرآیندهایی باشد که فرد از طریق آنها بتواندخود را به صورت فاعل یا عاملی احساس کندکه قادر است از طریق بالا بردن حق انتخابها، زندگی اش را هدایت کند.

وجود نگرها تأکید دارند که باید درمان جویان را ترغیب کرد با درمانگر رابطه ای اصیل برقرار کنند و بدین ترتیب به طور فزاینده ای از خود بعنوان فاعل آگاه شده، احساس کنند با درمانگر فرقی ندارند تا آنجا که خود تصمیم بگیرند چه موقعی درمان پایان یابد.

وظیفه درمانگر :

وظیفه درمانگربا درک دنیای پدیداری بیمارآغاز می شود. روش پدیدارشناختی بر بی واسطه بودن تجربه، درک تجربه، معنی آن تجربه و مشاهده با کمترین سوگیری قبلی تمرکز دارد. اغلب وجود نگرها برای پی بردن به دنیای پدیداری بیماران، از پسخوراند تیرگی زدایی استفاده می کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.