فایل پاورپوینت کاربرد آنتی بیوتیک در تغذیه دام و طیور

فایل پاورپوینت کاربرد آنتی بیوتیک در تغذیه دام و طیور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
736 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل پاورپوینت کاربرد آنتی بیوتیک در تغذیه دام و طیور

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت کاربرد آنتی بیوتیک در تغذیه دام و طیور را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۵ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت کاربرد آنتی بیوتیک در تغذیه دام و طیور

۱-بالا بردن کارایی از طریق افزایش میزان  رشد یا بهبود  ضریب  تبدیل غذایی در دامهایی  که از  نظر  بالینی سالم بوده  و غذای  کافی دریافت  می دراند .

این موادجز غذا ها نیستند و تاثیر  مثبت خود را در دامهائی بر جای می گذارند  که دام سالم بوده و جیره ای  متعادل  حاوی  مقدار  کافی از تمام اجزاء غذایی دریافت  می کنند .

۲- حقظ سلامتی دام  در برابر  استرس های  محیطی  و توانایی مبارزه  در  برابر  تهاجم  میکروب  ها. این مواد از بروز  بیماریهای عفونی .پیشگیری می کنند و اساسا به معنی  واقعی محرک رشد نیستند.

فرآورده های محرکین رشد را می توان به عوامل ضد باکتریایی (آنتی بیوتیک ها )و آنبولیکها (استروژن ها آندرون ها) تقسیم بندی کرد.

افزودنی های غذایی: ۱-یونوفرها ۲-غیر یونوفرها

یونوفرها باعث تغییر وضعیت جابجایی یونها در طرفین  غشاهای بیولو‍ژیک میکروب ها شکمبه می شود .مکانیسم عمل یونوفرها در شکمبه باعث افزایش تولید پروپیونات و کاهش تولید استات و متان می شود و همچنین باعث افزایش قابلیت هضم پروتین و ماده خشک می شود.

غیریونوفری
آنتی بیوتیک های غیر یونو فری، مهار فعالیت بعضی از میکروارگا نیسم های روده را برعهده دارد. این  افزودنی ها در نهایت  باعث افزایش دسترسی دام به انرژی  قابل متابولیزه شدن برای رشد می شوند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.