فایل پاورپوینت پروژه مرمت تکیه بیگلربیگی (خانه حیدری)

فایل پاورپوینت پروژه مرمت تکیه بیگلربیگی (خانه حیدری)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
15MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
256 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

فایل پاورپوینت پروژه مرمت تکیه بیگلربیگی (خانه حیدری)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت پروژه مرمت تکیه بیگلربیگی (خانه حیدری) همراه با نقشه و پلان ها را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۶ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت پروژه مرمت تکیه بیگلربیگی (خانه حیدری)

کرمانشاه:

نهمین شهر پرجمعیت ایران و یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه می‌باشد.

که دارای جمعیتی بالغ بر ۷۸۴٬۶۰۲ نفر و مساحت ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر کرمانشاه بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر، در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.

کرمانشاه از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می‌رود و پیدایش آن به قرن چهارم میلادی باز می‌گردد

و از آن دوران تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ساسانیان مورد توجه حکومت بود. اوج شکوفایی کرمانشاه بعد از اسلام، در قرن یازدهم میلادی یعنی دوران سلجوقیان بود؛ زمانی که این شهر به عنوان مرکز فرمانداری ایالت کردستان در غرب خاورمیانه برگزیده شد. با گذشت یازده قرن از حملهٔ اعراب به ایران، این شهر در دوران قاجار

مجدداً شکل شهر نشینی خود را باز یافت و به‌ دلیل قرار گرفتن در تقاطع دو محور شمال به جنوب و شرق به غرب و نیز همجواری با کشور عراق و واقع‌ شدن بر سر راه شهرهای زیارتی کربلا و بغداد از اهمیت بسیاری برخوردار است. این شهر در جنبش مشروطه سهمی به سزا داشت و در جنگ جهانی اول و دوم به تصرف قوای بیگانه در آمد و پس از پایان جنگ تخلیه شد. همچنین این شهر در جنگ ایران و عراق، خسارات زیادی دید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.