پاورپوینت خلاصه کتاب آمار و احتمالات مهندسی دکتر پرویز نصیری

پاورپوینت خلاصه کتاب آمار و احتمالات مهندسی دکتر پرویز نصیری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
629 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

پاورپوینت خلاصه کتاب آمار و احتمالات مهندسی دکتر پرویز نصیری

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت خلاصه کتاب آمار و احتمالات مهندسی دکتر پرویز نصیری رشته کامپیوتر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل۱۹۰ اسلاید زیبا مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پاورپوینت آموزشی درس آمار و احتمالات مهندسی

جزوه – پاورپوینت فوق مشتمل بر ۱۹۰ اسلاید است و ۸ فصل را شامل می گردد . آمار و احتمالات مهندسی یکی از شاخه‌های نوین دانش آمار ریاضی می‌ باشد که مباحث آن بیشتر برای امور کاربردی و عملی پیش بینی شده‌ است. این علم ریاضی شامل مباحث متغیرهای تصادفی، احتمالات و پیشامدهای تصادفی و آزمون فرض می‌باشد.

تئوری احتمال به طور ریاضی توسط پاسکال (و فرما) در قرن ۱۷ آغاز شد که سعی در حل و بدست آوردن احتمال دقیق در برخی مسائل قماربازی به طور ریاضی داشتند. البته قبل از آنها نیز کاردان و گالیله (قرن ۱۶ ) به حل چنین مسائلی (به طور عددی) پرداخته اند. از قرن هفدهم مرتباً تئوری احتمال توسعه یافت و در رشته های مختلف به کار گرفته شد. امروزه احتمال در اغلب زمینه های مهندسی و علوم مدیریت ابزار مهمی است و حتی استفاده از آن در پزشکی، رفتارشناسی، حقوق و … مطرح است .

با وجود کاربرد وسیع احتمال و علیرغم اینکه چنین مفاهیمی را دائماً در زندگی روزمره استفاده می کنیم، تعریف علمی یگانه ای برای احتمال وجود ندارد و در طول تاریخ رشد تئوری احتمال ، تعاریف مختلفی از احتمال شده است که هر یک بعداً مورد انتقاد دیگران قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.