فایل پاورپوینت نظارت و اجرای ساختمان های اسکلت فلزی

فایل پاورپوینت نظارت و اجرای ساختمان های اسکلت فلزی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
604 بازدید
10,000 تومان 8,800 تومان٪12 تخفیف

فایل پاورپوینت نظارت و اجرای ساختمان های اسکلت فلزی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت نظارت و اجرای ساختمان های اسکلت فلزی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۶۰ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت نظارت و اجرای ساختمان های اسکلت فلزی

مقدمه:

اجرای ساختمان اسکلت فلزی به آگاهی از یکسری مسائل فنی که به علم رشته های مختلف ساختمان بستگی دارد. بدیهی است عدم توجه به مسائل تئوری معماری- محاسباتی و تاسیساتی در اجرا و ساخت اشکالاتی را در پی خواهد داشت.

که به زودی به تعمیر ساختمان منتهی خواهد شد. که باید در اسرع وقت ساختمان را بوسیله تعمیر محافظت کنیم. و ضمن اجرای اصولی تعمیر عمر مفید ساختمان را تداوم بخشیم . چرا که در بعضی مواقع اشتباه در تعمیر ساختمان خسارت مالی و جانی جبران ناپذیری دربر خواهد داشت.

محل احداث ساختمان:

مطالعاتی که قبل از شروع کارهای در رابطه با محل ساختمان باید انجام شود مسائلی مانند اثرات جوی- بارندگی ها- تغییر درجه محیط که بخصوص در فصول سرد و یخبندان تاثیرات نامطلوبی و مخربی در مصالح –اجزا و قسمتهای ساخته شده بنا می گذارد.

نکته قابل توجه این است که در هر راه اندازی مجدد و تا جا افتادن کارگاه از جهات مختلف اشکالاتی فراوان وجود دارد. از جمله جمع آوری کارکنان مورد نظر بخصوص در برداشتن هزینه بیشتر که اولا باعث تاخیر در تحویل بنا می شود و ثانیا قیمت تمام شده را افزایش میدهد.

قبل از شروع یک طرح ساختمانی کوچک یا بزرگ باید مقاومت زمین زیر پی- جهت دیوارها برای طراحی مشخص شود تا بتوانند بر مبنای آن محل ستونها- دیوارها و در مجموع طرح معماری را بوجود می آورند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.