فایل جزوه درس ارتباطات و نوآوری
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه درس ارتباطات و نوآوری رشته آموزش و ترویج کشاورزی دانشگاه پیام نور را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۴۲ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
فایل جزوه درس ارتباطات و نوآوری
این جزوه توسط گروه مدیریت اقتصاد کشاورزی دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ تهیه شده است.
و با بیان مباحث مربوط به مدیریت ارتباطات و نوآوری به دنبال کاربرد آنها در بخش کشاورزی و کاهش هزینه های تولید و افزایش اشتغال و بهره وری می باشد.
دنیای امروز، عصر تغییر است. بنابراین سازمان ها جهت بقا و پیشتازی در بازارها می بایست به دنبال راهکارهای جدید باشند.
تا بتوانند کالا و خدمات را با حداقل هزینه و با کیفیت برتر متناسب با نیازها و سلیقههای مشتریان خود ارائه نمایند.
نوآوری یکی از واژههایی است که امروزه به کرات در فضای کسبوکار، مدارس، دانشگاهها و حتی محیطهای اجتماعی مختلف شنیده میشود. اما به راستی این مفهوم که پیوندی تنگاتنگ با مفاهیمی مانند خلاقیت، فناوری، اختراع و اقتصاد دانشبنیان دارد، به چه معنا است؟
نوآوری ریشه در واژه لاتین «Innovare» داشته و به صورت کلی، به معنای «ایجاد یک چیز جدید» است. «مایکل پورتر»، از صاحبنظران حوزه فناوری، نوآوری و مدیریت، پیرامون ماهیت نوآوری میگوید: «شرکتها با نوآوری به مزیتی رقابتی میرسند که هم فناوریهای جدید و هم روشهای جدید انجام کارها را در بر میگیرد.»
باید دقت داشت که نوآوری صرفاً درباره محصولات تولیدی نبوده و خدمات بهعنوان بخشی عظیم از اقتصاد جوامع را نیز در بر میگیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.