فایل جزوه آموزش ترید با ایچیموکو از نگاه تاتریس کندل ۵۰ درصدی 

فایل جزوه آموزش ترید با ایچیموکو از نگاه تاتریس کندل ۵۰ درصدی 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
844KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
966 بازدید
8,000 تومان 5,800 تومان٪28 تخفیف

فایل جزوه آموزش ترید با ایچیموکو از نگاه تاتریس کندل ۵۰ درصدی 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه آموزش ترید با ایچیموکو از نگاه تاتریس بخش سوم: کندل ۵۰ درصدی و فیبوی ابر کومو مدرس جلال راشدی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۴ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه آموزش ترید با ایچیموکو از نگاه تاتریس کندل ۵۰ درصدی 

بدنبال تشخیص خالی کردن روند مشخص و نقطه مناسب برای ورود

برای شروع این تاپیک، از تصویر زیر شروع میکنم. در تصویر زیر میخواهیم ببینیم از کجا میشود تشخیص داد روند شل کرده و قراره یک حرکت برگشتی داشته باشیم. تایم فریم ۵ دقیقه هستش … . نکته ی بسیار کاربردی این هست که عبور بیش از ۵۰ درصد کندل از تنکنسن زنگ خطری برای تغییر روند یا به عبارتی شروع ریورس خواهد بود. ریورسی که ما اسکالپ خواهیم کرد. تمام این نکات در تایم فریم بالاتر در مقیاسی با پیپ بالاتر صحیح است و علت استفاده من از تایم پایین استفاده از فرصت بالاتر برای ورود هست و علاقه نداشتن به مدت دار بودن معاملاتم . هر کسی به دنبال گرفتن روند طولانی تری هست این نکات و آموزش ها را در تایم فریم بالاتر استفاده کند…

تشریح نقطه شماره ۱

در این روند صعودی ضعیف ، مادامی که تنگنجنسن در زیر قیمت قرار دارد و توسط قیمت کراس نشده ما وارد معامله سل نمیشیم ، زمانی که کندل ۵۰ درصد از تنکن عبور میکند زنگ خطر و هشداری برای آغاز ریورس هست ، خوب حالا تاییده بیشتر چیست ؟

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.