بازیابی گازهای ارسالی به فلر و کاهش آلودگی های زیست محیطی

بازیابی گازهای ارسالی به فلر و کاهش آلودگی های زیست محیطی
نوع فایل
WORD
حجم فایل
179KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
692 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

بازیابی گازهای ارسالی به فلر و کاهش آلودگی های زیست محیطی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل word تحقیق درباره بازیابی گازهای ارسالی به فلر و کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از فلرینگ را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۱ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بازیابی گازهای ارسالی به فلر و کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از فلرینگ

صنایع نفت در هر کشوری از صنایع تکامل یافته محسوب می شود. از این رو برنامه کاهش آلودگی این صنایع از دیرباز در سطح جهان در حال انجام است. البته برنامه های کاهش آلودگی در کشورهای مختلف تفاوت داشته که این امر وابسته به قوانین ملی و محلی کشورهاست. فلر به عنوان واحد جدایی ناپذیر از صنایع نفت و گاز، نقش مهمی در نشر آلاینده ها و آلودگی محیط زیست دارد. فلرهای فعال در میادین نفت و گاز و در عملیات پالایش موجب تولید گازهای گلخانه ای شده و گرم شدن زمین را تسریع می کنند.

گازهای ارسالی به فلر در شرایط مختلف عملیاتی می توانند منجر به تولید گازهای مختلفی شوند، از طرف دیگر عملیات فلرینگ موجب هدررفت منابع عظیمی از انرژی شده که از لحاظ اقتصادی بسیار با اهمیت است. کنترل و کاستن از این تلفات می تواند علاوه بر بهبود شرایط اقتصادی و حفظ سرمایه، موجب کاهش آلاینده ها و حفظ محیط زیست شود.

تا به حال روش ها و راهکارهای گوناگونی برای کاهش و یا بازیابی گازهای ارسالی به فلر ارائه شده است که عمدتاً بر روی اصلاح واحدهای تولید کننده گاز ارسالی به فلر معطوف شده اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.