پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط (روان شناسی و مدیریت)

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط (روان شناسی و مدیریت)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
333KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
820 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط (روان شناسی و مدیریت)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط (روان شناسی و مدیریت) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۶۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تعریف ارتباط موثر

برای تعریف ارتباط موثر ابتدا به تعریف ارتباط می پردازیم. ارتباط فرآیندی است، که در آن تبادل اطلاعات، افکار و احساسات بین مردم از طریق صحبت کردن، نوشتن و یا زبان بدن صورت می گیرد. ارتباط موثر زمانی رخ می دهد که، مطلب انتقال داده شده از سمت طرف دریافت کننده درک شده باشد. اهداف ارتباط موثر شامل ایجاد یک درک مشترک، تغییر رفتار و کسب اطلاعات می باشد.

زبان بدن و ارتباط موثر

زبان بدن یا همان ارتباط غیرکلامی شامل وضعیت و موقعیت دست، بازو، پاها، تماس چشم و حالات چهره می باشد. مطابقت زبان بدن با محتوای کلامی که در ارتباط موثر بکار برده شده در درک درست تاثیرگذار است. در صورت عدم تطابق و یا تضاد در زبان بدن با محتوای کلامی، گیرنده گیج شده و درک مناسبی از پیام ارسال شده نخواهد داشت. برای مثال، وقتی فردی می گوید: “من گوشم با شماست!”. ولی موقع صحبت کردن به جای دیگری(مثلا موبایل و یا تلویزیون) نگاه می کند و همینطور در حال خوردن چیزی است.

توجه به موانع ارتباط موثر

برای برقراری ارتباط موثر توجه به رفع موانع به انتقال و درک درست پیام کمک می کند. برای این منظور ضروریست موانع ارتباط موثر مانند پیام های طولانی، آشفته، و یا ارائه اطلاعات بیش از حد در یک زمان را از بین ببریم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.