پاورپوینت خلاصه کتاب فارسی عمومی آرایه های ادبی

پاورپوینت خلاصه کتاب فارسی عمومی آرایه های ادبی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
511KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
532 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

پاورپوینت خلاصه کتاب فارسی عمومی آرایه های ادبی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت خلاصه کتاب فارسی عمومی آرایه های ادبی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۰۵ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پاورپوینت خلاصه کتاب فارسی عمومی آرایه های ادبی

هدفهای آموزشی

هدف همه درسها آن ست که دانشجو بتواند ؛با آثار ادبی فارسی که بخش مهمی از میراث فرهنگی دوران اسلامی ایرانی است و در ساختن هویت فرد ایرانی سهمی عمده دارد آشنا شوند.

لغات و ترکیبات به کار رفته در هر متنی را معنی کنند .خوانده‌های خود را به نثر و زبان امروزی بیان کنند. در صورت نیاز و امکان به اصل کتابها و مقاله‌ها مراجعه کنند.

مفهوم ادب و ادبیات:
ادب در لغت به معنی ظرافت و زیبایی است و بر دو قسمت است : ادب نفسی و ادب درسی. اما در زبان ما ادب به مجموعه گفتار و رفتار نیک گفته می شود و بر آثار زیبایی که به صورت گفته یا نوشته درآمده عنوان ادبیات را اطلاق می کنیم.
ادبیات:
دانشی که در قدیم شامل علوم زیر بود: لغت، صرف، نحو، معانی، قوانین خط، قوانین قرائت، اشتقاق، قرض الشعر، انشاء، تاریخ (فرهنگ دهخدا)
در زبان عربی بجای ادبیات، لفظ ادب و آداب را گویند.
اما کلمه ادب از ریشه دوپی زبان اکّدی (شاخه زبان سومری از زبانهای باستانی) به معنی نوشتن گرفته شده است و کلمات دبیر، دبیرستان و دبستان در فارسی و نیز کلمه کتاب در عربی از همین اصل منشا گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.