پاورپوینت تحلیل خانه بروجردیها به همراه پلان

پاورپوینت تحلیل خانه بروجردیها به همراه پلان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
956KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
395 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

پاورپوینت تحلیل خانه بروجردیها به همراه پلان

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت تحلیل خانه بروجردیها به همراه پلان را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۵ اسلاید زیبا مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پاورپوینت تحلیل خانه بروجردیها به همراه پلان

خانه بروجردیها

موقعیت جغرافیایی و کشوری

کاشان با مساحت حدود ٢١٠٠ هکتار از شمال به دریاچه نمک و شهرستان گرمسار، از شمال غربـی بـه قـم، از مشـرق بـه اردستـان، از جنـوب بـه نطنـز و میمه و از مغرب به دلیجان محدود است. این شهر دارای مختصات جغرافیایی ۵١ درجه و ٢٧ دقیقه طول شرقی و ٣٣ درجه و ۵٩ دقیقـه عـرض شمـالـی است و هر چند شمال شرقی و مشرق آنرا کویر احاطه کرده اما از سوی غرب و جنوب در جوار کوههای سر به فلک کشیده ای قراردارد که دنبالـه سلسلـه جبال مرکزی ایران هستند. در نزدیکی نطنـز قد بر افراشته است.

اب و هوا و بادها

آب و هوای کاشان مانند سایر شهر های مرکزی ایران نسبت به پستی و بلندی متغیر است. افزن بر آن بادهای محلی نیز از عوایل موٴثردر آب و هوای منطقه به شمـار می آیند. به همین جهت مناطق جلگهای تحت تأثیر بادهای شمال و بارهای شهریاری ه از شمال غربی و مناطق کوهستانـی مـی وزد و بـاعـث لطـافـت هـوا در کوهپایه های قمصر و نیاسر و قهرود می شود. کاشان در پهنه اقلیمی با زمستانهـای نسبتـاً سـرد و تـابستـانهـای گـرم و خشـک قـرار گـرفتـه اسـت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.