پاورپوینت انواع تحقیقات و روشهای تحقیق

پاورپوینت انواع تحقیقات و روشهای تحقیق
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
727 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

پاورپوینت انواع تحقیقات و روشهای تحقیق

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت انواع تحقیقات و روشهای تحقیق را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۰ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

انواع تحقیقات غیر آزمایشی

تحقیقات توصیفی

مجموعه روش هایی است که هدف آن ها توصیف شرایط یا پدیده های مورد بررسی می باشد.

تحقیق توصیفی، آنچه را که هست توصیف و تفسیر می کند و به شرایط یا روابط موجود، عقاید متداول، فرایندهای جاری، آثار مشهود یا روندهای در حال گسترش توجه دارد.

تمرکز آن در درجه اول به زمان حال است، هر چند غالباً رویدادها و آثار گذشته را نیز که به شرایط موجود مربوط می شوند، مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر تحقیقات مدیریتی در این دسته از تحقیقات قرار می گیرند این نوع تحقیق به دنبال یافتن سوالاتی از این دست می باشد: میزان تغییرات انگیزشی کارکنان در سازمان x چگونه می باشد؟

عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های ERP چیست؟

تحقیق پیمایشی

پیمایش (survey) روشی در تحقیق است که فراتر از یک فن خاص در گردآوری داده است و هدف آن اکتشافی، توصیفی و یا تبیینی است هر چند عمدتاً در آن از پرسشنامه استفاده  می شود.

تحقیق پیمایشی برای بررسی توزیع ویژگی های یک جامعه آماری مورد استفاده قرار می گیرد. برای پاسخ به سوالاتی چون “ماهیت شرایط موجود چگونه است؟“، “چه رابطه ای میان رویدادها وجود دارد؟” مورد استفاده قرار گیرد. در این روش داده ها می تواند در یک مقطع زمان گردآوری شود و یا اینکه در طول زمان و در زمان های مختلف جمع شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.