فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا) ppt

فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا) ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
149KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
796 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا) ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا تحت عنوان درمانهای استنباط گرا : درمان راه حل مدار و داستان درمانی اینسو کیم برگ را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۷ اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا) ppt

درمانهای استنباط گرا

درمانهای استنباط گر اسه ویژگی مشترک دارند هر یک، درمان ” کوتاه مدت ” جدیدی هستند که بطور متوسط، فقط ۵-۴ جلسه طول می کشد، هر دوی آنها، بر تغییر و چاره جوی هائی برای مشکلات، تمرکز می کنند. دو مورد از با نفوذترین درمان هائی که براستنباط گرائی اجتماعی استوار هستند عبارتند از:

  • درمان راه حل مدار
  • داستان درمانی

نظریه فرایندهای درمانی

صحبت درباره مشکل، تمرکز بر مشکل را تداوم می بخشد. درمانگران راه حل مدار به درمانجویان کمک می کنند. از موارد استثنائی الگوی مشکلات خود آگاهتر شوند بالا بردن آگاهی در مورد این گونه موارد استثنائی می تواند شروعی برای پیداکردن راه حلها باشد.

رابطه درمانی

چون درمان راه حل مدار طوری طرح ریزی شده است که کوتاه مدت باشد درمانگر، در تغییر تمرکز سریع از مشکلات به راه حل ها، نقش فعالتری ایفا می‌کند درمانگر به آرامی،  اما با سماجت، درمانجویان را در جهت کاوش توانمندی های خود  و ساختن راه حلها راهنمائی می کند  زندگی خود را بهبود بخشند نظریه های شخصیت و آسیب شناسی روانی، بر مشکلات گذشته تمرکز می کنند ما می توانیم برای توجیه مشکلات افراد، نظریه های مختلف شخصیت و آسیب شناسی روانی را بکار بریم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.