فایل پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

فایل پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
275 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

فایل پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۷ اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت فرهنگ های خاص جوامع مختلف

تبریز

تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگ‌ترین شهر منطقهٔ شمال‌ غرب ایران و مناطق آذری‌نشین بوده و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.
مساحت: ۳۲۴ کیلومتر مربع
ارتفاع: ۱٬۳۵۱ متر
مذهب:شیعه ۱۲ امامی
جمعیت: ۱٫۴۹۵ میلیون (۲۰۱۱ م.) سازمان ملل متحد

در بدو ورود به تبریز یا نقاط مختلف این شهر تابلوهایی با عنوان «به تبریز شهر بدون گدا خوش آمدید» نصب و زیر تابلو نیز نام یک موسسه خیریه، نوشته شده است. موسسه خیریه «حمایت از مستمندان تبریز» یکی از قدیمی ترین موسسات خیریه تبریز و ایران است که توسط شماری از بازاریان تبریز تاسیس شده و هم اکنون نیز فعالیت می‌کند.

این موسسه اولین‌بار عنوان تبریز بدون گدا را برای این کلانشهر به کار برده و تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری و تحت پوشش قرار دادن متکدیان به کار بسته است. افرادی از این موسسه به صورت دوره‌ای از سطح شهر بازرسی و گدایان حرفه‌ای را جمع‌آوری می‌کنند.

گدایان پس از بررسی وضعیت، در صورت حرفه‌ای بودن تحویل مراجع ذی صلاح شده و در غیر این صورت تحت حمایت موسسه قرار می‌گیرند. همکاری‌های مسئولان امر با این موسسه و حمایت‌ها نیز سبب شده است دست نیک اندیشان در این زمینه کاملا باز باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.