فایل سوالات آزمون طب مادر و جنین

فایل سوالات آزمون طب مادر و جنین
نوع فایل
pdf
حجم فایل
321KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
764 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

فایل سوالات آزمون طب مادر و جنین

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf سوالات آزمون طب مادر و جنین دانشگاه علوم پزشکی تبریز را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۲ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل سوالات آزمون طب مادر و جنین

طب مادر و جنین، یکی از رشته‌های فوق تخصصی در رشتهٔ زنان و زایمان است. اما متخصص طب مادر و جنین چه کسی است و چه کاری انجام می‌دهد؟ فرق این متخصص با پزشک زنان و زایمان یا ماما چیست؟

متخصص طب مادر و جنین یا پریناتولوژیست، یک متخصص زنان و زایمان است که در زمینهٔ بارداری‌های پرخطر آموزش دیده است. این متخصص بخشی از تیمی است که شامل متخصص زنان و زایمان، ماما، نئوناتولوژیست یا همان نوزادشناس، متخصص ژنتیک، پاتولوژیست مجرب جنین و متخصصان آزمایشگاهی و گاهی یک پزشک خانواده است که با همکاری هم اطمینان حاصل می‌کنند که خانم‌های تحت نظرشان در طول بارداری مراقبت‌‌های کامل و کافی دریافت می‌کنند.

برای جلوگیری از وقوع بیماری‌های مادرزادی و اختلالات جنین و بیماری‌های ژنتیکی و همچنین سایر موارد و بیماری‌های خاص در جنین، بهتر است قبل از باردار شدن به یک پزشک متخصص زنان زایمان و دارای فلوشیپ پریناتولوژی مراجعه کنید. مشاورهٔ پزشکی پیش از بارداری مهم‌ترین کاری است که می‌توانید قبل از باردار شد و به ویژه برای پیشگیری از وقوع بیماری‌های ارثی انجام دهید.

بیماری‌های فشار خون، عفونت و خونریزی از مهم‌ترین عوامل مرگ و میر مادران در دوران بارداری محسوب می‌شود، چون متأسفانه بیشتر زنان بیمار یا دچار مشکلات خاص، تازه بعد از باردار شدن به پزشک مراجعه می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.