فایل رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات)

فایل رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
384 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

فایل رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf رابطه بین والدین و کودکان (هایم جی گینات) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۶۸ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

روابط بین والدین و فرزند

والدین اولین کسانی هستند که به رشد و تکامل شخصیت کودک و نوجوان کمک و یاری می کنند. خانواده نخستین مدرسه و مهدِ اصلی تربیت و زمینه ساز تکامل می باشد.
هیچ نهادی سرنوشت سازتر از خانواده در زندگی انسان وجود ندارد. کودک درس های اصلی و اساسی را در خانواده فرا می گیرد. محیط خانواده در تشکیل شخصیت انسان مؤثر بوده و قوانین و ضوابط موجود در آن در کودک و نوجوان اثر فراوانی دارد.

نخستین چشم انداز از جهان پیرامون به وسیلۀ خانواده و در خانواده به روی چشمان کودک باز می شود. آموزش های مهمی را کودک در خانواده کسب کرده و آماده می شود تا وارد اجتماع شود.

والدین و خانواده به نوجوان کمک می کنند تا از عهدۀ آنچه لازمۀ مستقل شدن است برآمده و آمادۀ ورود به دوران بزرگسالی شود. نیاز به خانواده و مخصوصاً والدین دلسوز و آگاه و با محبت ثابت گردیده است.

نهاد خانواده، به علت تماس نزدیک اعضای آن و همین طور تاثیرات متقابلی که در رفتار یکدیگر دارند موجب می شود که محیطی مثبت و سرشار از عاطفه، محبت و احترام و یا محیطی منفی و سرشار از کینه توزی، ترس، اضطراب و … به وجود آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.