فایل جزوه دوره کامل آموزش پرایس اکشن

فایل جزوه دوره کامل آموزش پرایس اکشن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1915 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل جزوه دوره کامل آموزش پرایس اکشن

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه دوره کامل آموزش پرایس اکشن را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۷۸ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه دوره کامل آموزش پرایس اکشن

به بیان ساده پرایس اکشن یک تکنیک معامله گری و تحلیل بازار است که به معامله گر این امکان را می دهد تا تصمیمات خود برای انجام معاملات با استفاده از حرکات واقعی قیمت بگیرد.

-در این دوره آموزشی سعی شده تا یکی از قوی ترین استراتژی های معاملاتی بازار های مالی معرفی شود. پرایس اکشن یا حرکات قیمتی (Price Action) یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین استراتژی های معاملاتی است که توسط موسسات مالی سرمایه گذاری و همچنین سرمایه گذاران خُرد مورد استفاده قرار می گیرد.

الگوهای شمعی را برنج‌کاران ژاپنی در حدود سال ۱۶۰۰ میلادی برای پیش‌بینی قیمت برنج استفاده می‌کردند. یک معامله‌گر معروف به نام «هوم ما» دریافت که قیمت‌ها در بسیاری از مواقع، تحت تاثیر احساسات معامله‌گران تغییر می‌کنند.

ازاین‌روی وی در معاملات خود، نمودار شمعی را مورداستفاده قرار می‌داد؛ چراکه این نمودار به نحوی نشان‌دهنده احساسات بازار است. نمودارهای شمعی در سال ۱۹۹۰ موردتوجه آقای استیو نیسون قرار گرفت. وی اولین کسی بود که این نمودارها را به معامله‌گران غربی معرفی کرد.

برای اینکه نشان دهیم چرا نمودارهای شمعی می‌توانند احساسات بازار را نشان دهند، بگذارید به نمودارهای دیگر نیز بپردازیم. برای مثال در نمودار خطی، تفاوتی در مناطق مختلف نمودار شاهد نیستیم؛ زیرا فقط قیمت بسته شدن در این نمودارها به هم متصل می‌شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.