فایل جزوه درس اصول و فنون نظارت بر اجرا

جزوه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
349 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل جزوه درس اصول و فنون نظارت بر اجرا 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه درس اصول و فنون نظارت بر اجرا رشته مهندسی مدیریت پروژه را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۱۲ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه درس اصول و فنون نظارت بر اجرا رشته مهندسی مدیریت پروژه

جزوه اصول و فنون نظارت بر اجرا مربوط به رشته مهندسی مدیریت پروژه توسط مهندس فاطمه جاذبی در دانشگاه پیام نور تهیه شده است.

که به صورت PDF در ۱۱۲ صفحه می باشد که  می توانید از سایت خریداری نموده و دانلود نمایید.

یک پروژه را می توان به این صورت تعریف کرد: مجموعه ای از فعالیت ها که برای دستیابی به منظور یا هدفی خاص انجام می گیرند. پروژه ها شامل فعالیت هایی هستند که باید در تاریخ های معین، با هزینه های معین و کیفیتی تعیین شده، اجرا بشوند.

مهندسی مدیریت پروژه مجموعه ای است مهندسی – مدیریتی که برای مدیریت ، نظارت ، طراحی واجرای پروژه ها به ویژه پروژه های عمرانی طرح ریزی شده است .

همچنین میتوان گفت تلفیق علم هنر و فن است و به منظور آموزش برای انجام فعالیت های آماده سازی نظارت و اجرای پروژه به ویژه پروژه های عمرانی طرح ریزی شده است . ویژگی اصلی تخصص مهندسی مدیریت پروژه ماهیت بین رشته ای آن است.

تاکیدات اصلی در رشته مهندسی مدیریت پروژه بر روی تلفیق دانش و اجرا ، کاربردی بودن آموزه و مدیریت صحیح پروژه های عمرانی متمرکز است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.