حسابداری مدیریت فصل اول آشنایی با حسابداری مدیریت ppt

 حسابداری مدیریت فصل اول آشنایی با حسابداری مدیریت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
775 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

 حسابداری مدیریت فصل اول آشنایی با حسابداری مدیریت ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت حسابداری مدیریت فصل اول آشنایی با حسابداری مدیریت را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۹۳ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

کاربردهای اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت

منظور از اطلاعات مدیریت هزینه که توسط حسابداران مدیریت تهیه می شود ، اطلاعاتی است.

که مدیران را قادر می سازد تا وظایف خود را به گونه ای موثر در سازمان های غیر انتفاعی و واحدهای تجاری انجام دهند .

این اطلاعات شامل اطلاعات مالی (در رابطه با هزینه ها ، بهای تمام شده و درآمدها ) و نیز اطلاعات غیر مالی درباره میزان بهره وری ،کیفیت و سایر عوامل کلیدی است که در موفقیت شرکت دخیل هستند.

اطلاعات مالی به تنهایی ممکن است گمراه کننده باشد ، زیرا درآن نگرش کوتاه مدت وجود دارد. بعنوان مثال ، سود ماه گذشته شرکت نمی تواند به تنهایی اطلاع خوب و کاملی باشد.

موفقیت در محیط رقابتی نیازمند توجه به عوامل بلند مدتی نظیر پیشرفت در تولید ، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش دارد .بنابراین ، اطلاعات مدیریت هزینه ( بهای تمام شده ) بسیار ارزشمند استزیرا باعث می شود تا یک شرکت در محیط رقابتی موفق شود و از اینرو برای شرکت ارزش ایجاد شود .

حسابداران مدیریت ، متخصصان حسابداری هستند که به تجزیه و تحلیل اطلاعات مدیریت هزینه و سایر اطلاعات حسابداری می پردازد . اما حسابداران مالی موظف به ثبت و نگهداری سوابق مالی و تهیه گزارشات مالی برای دیران و مراجع ذیصلاح قانونی و دولتی و کارهای نظیر آن هستند .

گزارشات حسابداری مالی باید مطابق با یکسری الزامات و مقررات و استانداردهایی باشد که توسط مراجع قانون گذار برون سازمانی مقرر شده اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.