تاثیر سطوح مختلف ال-کارنیتین و چربی بر عملکرد مرغان تخم گذار ppt

 تاثیر سطوح مختلف ال-کارنیتین و چربی بر عملکرد مرغان تخم گذار ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
429KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
361 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

 تاثیر سطوح مختلف ال-کارنیتین و چربی بر عملکرد مرغان تخم گذار ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت تاثیر سطوح مختلف ال-کارنیتین و چربی بر عملکرد مرغان تخم گذار را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۰ اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 تاثیر سطوح مختلف ال-کارنیتین و چربی بر عملکرد مرغان تخم گذار ppt

چکیده

به منظور بررسی اثر سطوح مختلف ال-کارنیتین و چربی بر عملکرد مرغان تخم گذار، آزمایشی با استفاده از ۲ سطح ال-کارنیتین (۰ و ۲۵۰ میلی گرم در هر کیلو گرم ) و دو سطح چربی ( ۱ و ۳ درصد ) در قالب طرح کاملا تصادفی با روش  فاکتور یل ۲*۲  با استفاده از ۹۶ قطعه مرغ تخم گذار سویه تجاری در یک دوره ۷۰ روزه در ۴ تیمار و ۶ تکرار و ۴ قطعه مرغ تخم گذار در هر تکرار انجام گردید.

در طول آزمایش عملکرد مرغان تخم گذار ( مصرف خوراک، درصد تولید تخم مرغ، وزن تخم مرغ، ضریب تبدیل غذایی ) مورد بررسی قرار گرفت. در این آزمایش با افزایش سطح ال- کارنیتین جیره تاثیری بر عملکرد مرغان تخم گذار مشاهده نگردید.

ولی افزایش درصد چربی جیره سبب افزایش معنی داری بر میزان مصرف خوراک و میانگین وزن تخم مرغ گردید (۰.۰۱P>). نتایج حاصل از این آزمایش نشان دهنده تاثیر مثبت چربی بر خوراک مصرفی و میانگین وزن تخم مرغ می باشد.

تولید چند صد میلیاردی تخم مرغ در سال موارد مصرف بسیار متنوعی را برای آن در جهان پدید آورده است. طعم، مزه، مقدار ویتامینها و سایر مواد غذایی با ارزش موجود در تخم مرغ سبب شده است که طیف وسیعی از مصرف را در تغذیه انسانی پیدا کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.