با چه روشی می توانیم کسر های مساوی و نامساوی را به دانش آموزان بیاموزیم

با چه روشی می توانیم کسر های مساوی و نامساوی را به دانش آموزان بیاموزیم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
671KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
853 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

 با چه روشی می توانیم کسر های مساوی و نامساوی را به دانش آموزان بیاموزیم

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf  درس پژوهی با چه روشی می توانیم کسر های مساوی و نامساوی را به دانش آموزان بیاموزیم را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۳ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چکیده

با توجه به نقش و اهمیت جشنواره الگوهای مناسب تدریس در ارتقاء مهارت های درس پژوهی یک رویکرد توسعه حرفه ای با پژوهش گروهی در کلاس درس است که معلمین با یکدیگر برای تدوین طرح درس اجرا و مشاهده نتایج آن در جهت یاد گیری بهتر فرا گیران همکاری و مشارکت دارند. در فرایند تدریس فرصتی ایجاد می شود تا دانش آموزان نحوه ی یاد گیری را تمرین کنند و روش یاد گیری را یاد بگیرند.

دانش آموزان دانش و مهارت ها را در زبان های مختلف و از راههای گوناگونی کسب می کنند و علت آن است که سطح و راههای پاسخ داد نشان به مسائل مختلف است.

انان نیاز مند دانش و تجارب دیگران است از این رو توجه به اهمیت درس ریاضی در زندگی روز مره را موضوع کاری خود قرار دادیم و برای بهتر اندیشیدن و تبادل نظر، تجربه، برنامه ریزی و یاد گیری مشارکتی دورهم جمع شویم تا برای رضای خالق یکتا و کم کردن مشکلی از مشکلات دانش آموزان و برای رضایت از کار خودمان و با توکل بر خداوند و یاری جشن از او در این راه قدم برداشتیم امیدواریم مورد توجه و رضایت خداوند و مسئولین قرار گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.