اقدام پژوهی چگونه می توانیم دانش آموزان را به درس ریاضی علاقه مند کنیم
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf اقدام پژوهی چگونه می توانیم دانش آموزان رابه درس ریاضی علاقه مند کنیم را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۱ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
چکیده
یکی از درسهایی که در هر برنامه درسی دوره متوسطه مورد توجه خاص قرار میگیرد و همواره جایگاه مهمی برای آن قائل شده است، درسهای مختلف ریاضی بوده است. طی سالهای اخیر و با توجه به ناکارآمدی برنامهها و سیاست گذاریهای آموزش ریاضی در ایران، مدیران، برنامهریزان و سیاست گذاران آموزشی، دائماً در فکر طراحی و اجرای برنامهای جدید، جامع و فراگیر بودهاند تا شاید این مشکل تا حدودی مرتفع شود اما با بررسیِ روند تغییر برنامهها و کتابهای درسی، مشاهده میشود که تغییراتِ شتابزده، گاهی باعث ایجاد فراز و فرودها و ناهمگونیهایی در تصمیمگیریهای برنامهای شده است. در حقیقت، اِعمال این تغییرات، نه تنها مشکلات برنامههای پیشین را مرتفع نکرد، بلکه میتواند موجب مشکلات پیشبینی نشده دیگری شود. این مهم، میتواند موضوع بررسی موشکافانهتری باشد.
در دورههای مختلف، رویکردهای گوناگونی به آموزش شده و اهداف آموزشی مختلفی تدوینشده است و در بیشتر برنامههای درسی، بر اهمیت مباحث ریاضی تأکید میشود. اهدافی که به ضرورت گنجاندن ریاضی در برنامه درسی اشاره دارد، مسئولیت برنامهریزان آموزشی را برای تدوین سرفصلهای متناسب با نیازهای جامعه، سنگینتر میکند. در حوزه یادگیری سند برنامه درسی ملّی (۱۳۹۱)، بر ضرورت پرداختن به این امر و پذیرش مسئولیت آن، تأکید شده است:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.