استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات) ppt

 استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات) ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
664 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

 استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات) ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۸ اسلاید زیبا و قابل ویرایش و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات)

اسلاید ۱: استفاده از دان پلت در پرورش طیور (محاسن و مخاطرات)

بخش اول: عوامل موثر بر ماندگاری و ثبات ویتامینها شرکت چینه ابوالفضل جعفری۱۱اسفند۱۳۸۸

اسلاید ۲: با بهبود ژنتیکی طیور و کاهش دوره پرورش اهمیت و تاثیر دان بر روند رشد و سلامت گله افزایش یافته است. این موضوع در چند روز اول پس از هچ از اهمیت بیشتری برخوردار است.

۳: چند روز اول دوره پرورش:هضم و جذب کربوهیدراتها ،چربی ها وآمینواسیدها به خوبی انجام نمیشود توسعه پانکراس ،کبد و روده کوچک بلافاصله پس از هچ آغاز و روند آن تحت الشعاع تغذیه اولیه است توسعه گاسترواینتستینال سیستم و ترشح موکوس معده به کیفیت و زمان اولین تغذیه پس از هچ بستگی دارد←ظرفیت هضم یتوسعه سیستم ایمنی یکنواختی گله وزن نهایی

اسلاید ۴: فرآیند تولید دان شامل موارد زیر میباشد:تامین وحمل و نقل مواد اولیه فرمولاسیون بچینگآسیاب میکس فرایند حرارتی بسته بندی ارسال

 ۵: فرایندهای حرارتی خوراک: پلت کاندیشنیگاک سپندینگاک سترودینگ

اسلاید ۶: عوامل موثر بر کیفیت دان:

 ۷: فرایند پلت سازی: افزایش رطوبت تا ۱۸ درصداعمال حرارت ۷۰ تا ۱۱۰ درجه سانتیگرادمدت عمل آوری ۲۰ ثانیه تا ۲۰ دقیقهشوک حرارتی و اعمال فشار حین عبور از دای و شکل گرفتن خوراکخشک کردن و خنک کردنکرامبلینگ و دانه بندی (در صورت تولید دان بصورت کرامبل)

اسلاید ۸: فواید فرآیند پلت سازی:کاهش بار میکروبیکاهش بازدارنده های تغذیه ایبهبود ارزش غذایی نشاسته ، پروتئین وفیبر دانبهبود کیفیت فیزیکیافزایش خوش خوراکیحذف تغذیه انتخابیکاهش پرت خوراکبهبودFCRوسرعت رشدحذف جداشدن مواد غذایی از یکدیگر(دمیکس)کاهش زمان وانرژی مصرفی جهت تغذیهافزایش یکنواختی گلهکاهش نسبت وزنی دستگاه گوارش به وزن بدن و بهبود ضریب لاشه تغذیه روی بستر.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.