مدیریت منابع انسانی مدیریت تعارض و بحران ppt

مدیریت منابع انسانی مدیریت تعارض و بحران ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
257kB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
485 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

  مدیریت منابع انسانی مدیریت تعارض و بحران ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت مدیریت منابع انسانی مدیریت تعارض و بحران را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۸ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  مدیریت منابع انسانی مدیریت تعارض و بحران ppt

آشنایی با موضوع

مدیریت‌ تعارض‌ عمل‌ شناسایی‌ و اداره‌ تعارض‌ با یک‌ شیوه‌ معقول‌،عادلانه‌ و کاراست‌ .به تعبیری دیگر مدیریت تعارض عبارت است از شناخت و بررسی تضادها در یک موقعیت معقول و قابل پیش بینی ، بصورت منصفانه و به روش موثر.

تعارض‌ جزئی‌ طبیعی‌ و عادی‌ از زندگی‌ روزمره‌ ما و واقعیتی‌ است‌ که‌ بشر در طول‌ تاریخ‌ با آن‌ آشنا بوده‌ ولی‌ متأسفانه‌ به‌ دلیل‌ عدم‌ مدیریت‌ صحیح‌،بیشتر به‌ ستیزه‌ جویی‌ مبدل‌ شده‌ است‌.لذا امروز افراد پیشینه‌ ناخوشایندی‌ از آن‌ دارند و به‌ تعارض‌ به‌ عنوان‌ یک‌ پدیده‌ منفی‌ نگاه‌ می‌کنند. نکته‌ مهم‌ در اینجا این‌ است‌ که‌ هر چند تعارض‌ امری‌ اجتناب‌ ناپذیر است‌ و به‌ دلیل‌ متفاوت‌ بودن‌ اهداف‌، ارزشها و عقاید به‌ وجود می‌آید، ولی‌ می‌توان‌ آن‌ را هدایت‌ و به‌ حداقل‌ رساند و حل‌ کرد لذا آگاهی‌ از دانش‌ و مهارتهای‌ مدیریت‌ تعارض‌ به‌ منظور استفاده‌ از آن‌ امری‌ ضروری‌ به‌ نظر می‌رسد.

بنابراین می توان گفت مدیریت‌ تعارض‌ شیوه‌ای ‌است‌ که‌ تعارضهای‌ سازمانی‌ را در خدمت‌ اهداف‌ سازمان‌ قرار می‌دهد و از جنبه‌ غیرکارکردی‌ آن‌ می‌کاهد و به‌ جنبه‌های‌ کارکردی‌ آن‌ می‌افزاید.

موقعیت های مدیریت تعارض

۱- موقعیت برد- برد

۲- موقعیت برد- باخت

۳- موقعیت باخت- باخت

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.