پرستاری بهداشت جامعه بهداشت برای همه و مراقبت های بهداشتی اوّلیه

پرستاری بهداشت جامعه بهداشت برای همه و مراقبت های بهداشتی اوّلیه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
404KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
602 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پرستاری بهداشت جامعه بهداشت برای همه و مراقبت های بهداشتی اوّلیه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه پرستاری بهداشت جامعه بهداشت برای همه و مراقبت های بهداشتی اوّلیه به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۱ صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پرستاری بهداشت جامعه بهداشت برای همه و مراقبت های بهداشتی اوّلیه

سال ۱۹۷۷ : “بیانیه آلماآتا “
• در بیانیه رسمی سیّ امین مجمع جهانی بهداشت در سال ۱۹۷۷ که به بیانیه آلماآتا معروف است اعلام گردید که در دهه های آینده هدف اجتماعی و اصلی دولت ها و سازمان جهانی بهداشت باید دستیابی همه مردم جهان در سال ۲۰۰۰ میلادی به سطحی از سلامتی سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی باشد که امکان برخورداری از یک زندگی مؤثر و مولد را برای آنان فراهم آورد.

سال ۱۹۷۹ :
• استراتژی جهانی بهداشت برای همه توسط سی و دوّمین اجلاس سازمان جهانی بهداشت مورد تصویب قرار گرفت و نمایندگان کشورهای عضو پذیرفتند که استراتژ یهای کشوری بهداشت برای همه را بر اساس مراقبت های اوّلیه بهداشتی تدوین و به مرحله عمل در آوردند.

سال ۱۹۸۱ :
• توسط سازمان جهانی بهداشت استراتژی جهانی HFA تکمیل شد
• استراتژی جهانی یک چارچوب جهانی فراهم نموده که اجرای آن توسط همه کشورهای عضو، مناسب و برای تطابق با شرایط و نیازهای گوناگون کشورها به اندازه کافی قابل انعطاف بوده است و به دنبال آن کشورهای عضو، هریک استراتژی دستیابی به HFA را برای خود تنظیم نمودند.

HFA زیربنای سیاست “ بهداشت برای همه”
۱ – بهداشت و تندرستی حق مسلم مردم است و تامین آن یک هدف اجتماعی در سراسر جهان است
۲ – توزیع عادلانه امکانات بهداشتی در بین کشورها و در درون کشورها به ترتیبی که به دسترسی عموم مردم به مراقب تهای اوّلیه بهداشتی و خدمات پشتیبان آن بیانجامد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.