مقایسه مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه وال مارت ppt

 مقایسه مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه وال مارت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
تاریخ انتشار
دسته بندی
تعداد بازدید
145 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف
افزودن به سبد خرید

 مقایسه مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه وال مارت ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۳ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 مقایسه مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه وال مارت ppt

فروشگاه های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.

در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند. وال‌مارت، (Walmart)‏ یک شرکت زنجیره‌ای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، در حال‌ حاضر، بزرگترین شرکت جهان می‌باشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان می‌باشد.

حوزه فعالیت وال مارت:

حوزه فعالیت شرکت وال مارت، خرده‌ فروشی است. کسب ‌و کار این شرکت، در پنج بخش صورت می‌گیرد :

  • فروشگاه‌ها
  • سوپرسنترها
  • بازارهای محلی
  • سامز کلاب‌ها
  • فروشگاه‌های بین‌المللی

سامز کلاب:

شعبه سامز کلاب، در مپلوود، میزوری

سامز کلاب، یا کلوپ‌های سام، که خود یک شرکت ۳۱ $ میلیارد دلاری محسوب می‌شود. تعداد ۳۵۰ کلوپ در ایالات متحده آمریکا، بیش از۴۶میلیون عضو دارد.

این کلوپ‌ها در واقع، شریک بسیاری از کسب‌ و کارهای کوچک هستند و به صورت انبارهای کالا در سراسر آمریکا، در ارتباط با خرده‌ فروشی‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، رستوران‌ها، دفاتر، اغذیه فروشی‌ها، تعمیرات، مدارس، کلیساها، آرایشگاه‌ها، شرکت‌های فروش و… قرار دارند. حدود ۱۳% درصد از فروش وال‌مارت، از طریق این درگاه‌ها حاصل می‌شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.