فایل پاورپوینت معرفی عجیب ترین روستاهای ایران

فایل پاورپوینت معرفی عجیب ترین روستاهای ایران
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
664 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل پاورپوینت معرفی عجیب ترین روستاهای ایران

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت معرفی عجیب ترین روستاهای ایران را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل۲۲ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت معرفی عجیب ترین روستاهای ایران

مفهوم روستا و توسعه

یک نکته را نباید فراموش کنیم که وقتی می خواهیم از روستا و توسعه روستایی سخن به میان آوریم ،

نباید از تعریف این دو مفهوم مهم غافل بشویم. ما باید ببینیم  اولاً روستا چه تعریفی دارد ، دوم این که منظور ما از توسعه روستایی چیست؟ و در نهایت این که جایگاه  و نقش روستا را در توسعه عمومی و فرآیند ملی توسعه به معنی و مفهوم کلی و عمومی آن روشن کرده و هم چنین نباید از تعامل این دو ( روستا و توسعه روستایی) با هم غافل شویم.

در مورد تعریف روستا باید بیان کردکه تعاریف زیادی از روستا در منابع مختلف آمده است اما شاید جامع ترین تعریف از روستا این باشد که: روستا به طورکلی یک واحد همگن طبیعی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و کالبدی است که از یک مرکز جمعیت و محل کار و سکونت ( اعم از متمرکز، پیوسته و یا پراکنده) با حوزه و قلمرو معین ثبتی و یا عرفی تشکیل می شود و اکثریت ساکنان شاغل دائمی آن به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به یکی از فعالیت های اصلی زراعی، باغداری، دامداری، صیادی، صنایع روستایی و یا ترکیبی از این فعالیت ها اشتغال دارند و از آن ارتزاق می نمایند و پیوند فرهنگی و اجتماعی عمیقی ما بین جامعه آن برقرار است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.