فایل پاورپوینت تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

فایل پاورپوینت تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
127 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

فایل پاورپوینت تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۳ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه:

پیامهای اطلاعاتی:

  • مطلع کردن در مورد محصول جدید
  • آخرین تغییرات
  • کاربرد جدید
  • تغییر قیمت
  • تصحیح سوء تفاهمات
  • کاهش نگرانی

پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب می شود

تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست دارد مقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد

اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد

محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن پیام به دیگری به آن انگیزش بیرونی می گویند.

پیامهای سرگرم کننده: مانند بازی ،موزیک، ویدیو، مسابقات ورزشی

شخصی سازی : بر اساس علایق مشتری ، مدیریت پرونده کاربر پس نیاز به یکسری پایگاه داده در مورد مشتریان خواهیم داشت

جلب اعتماد: از طریق کد رهگیری که به کاربر ارائه میدهیم مخاطب می تواند هم از صحت تبلیغات و برند ما اطمینان حاصل کند و هم دوباره با ما تماس بگیرد.

تحقیق در ایران:

ﻧﺘﻴﺠﻪ اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ ﻣﺮدم اﻳﺮان ﮔﺮاﻳﺶ ﻣﻨﻔﻲ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻧﺪارﻧﺪ اﻣﺎ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻲدﻫﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎ ﻛ ﺴﺐ ﻣﺠﻮز از آﻧﺎن ارﺳﺎل ﺷﻮد.

ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ اﻳﻦ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ ﻛﻪ در ﺑﻴﻦ ﭼﻬﺎر وﻳﮋﮔﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت (ﺳﺮﮔﺮم ﻛﻨﻨﺪﮔﻲ، اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ ﻳﺎ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﺨﺸﻲ، ﻣﺰاﺣﻤﺖ و اﻋﺘﺒﺎر) وﻳﮋﮔﻲ ﺳﺮﮔﺮم ﻛﻨﻨﺪﮔﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺑﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ﻧﻘﺶ در ﮔﺮاﻳﺶ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ  دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.