فایل پاورپوینت انگل شناسی

فایل پاورپوینت انگل شناسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
327 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

فایل پاورپوینت انگل شناسی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت انگل شناسی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۶۰ اسلاید زیبا مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت انگل شناسی

پروتولوژی    Protozoology

پروتولوژی از نظر علمی لغوی شامل: Proto  =آغازین، اولیه + Zoo = جانور ،حیوان + Logy  = شناخت، شناسی است.

که؛ منظور شناخت جانوران اولیه می باشد. پروتوزوآها موجوداتی تک سلولی هستند و به علم بررسی و شناخت موجودات تک سلولی پروتوزوئولوژی یا تک یاخته شناسی گفته می شود.

تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار گونه تک یاخته شناسایی شده است که گروهی دارای زندگی انگلی و گروهی زندگی آزاد دارند. از این تعداد فقط در حدود ۱۰ هزار گونه زندگی انگلی دارند و انگل  گیاهان ، جانوران و انسان هستند وتقریبآ ۲۲-۲۰ گونه برای انسان بیماریزا (Pathogen) هستند که گروهی از آنها بسیار خطرناک و مرگبار می باشند و در انسان ایجاد بیماری می کنند.

ایدز( AIDS ) که توسط ویروسی بنام HIV و هم چنین مصرف داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی (Immunosuppresive Drugs )در هنگام پیوند عضو و معالجه بیماری های توموری، زمینه ابتلا به بیماری های انگلی و بخصوص تک یاخته ای خطرناکی را فراهم کرده است.

به همین خاطر شناخت و بررسی تک یاخته ها در علوم پزشکی راه های انتقال وعفونت های ناشی از این گونه بیماریها از اهمیت بالایی برخوردار شده  و می باشد.

دامنه وسیع علم انگل شناسی از ماکرو‌ اکولوژیکی تا میکرو‌ اکولوژیکی و بیوشیمیایی و بهداشت عمومی ، جغرافیا ، علوم اجتماعی و اقتصادی و علوم مرتبط با آنها را شامل می‌شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.