فایل خلاصه کتاب ساختمان داده ھا و الگوریتم ناصر آیت

فایل خلاصه کتاب ساختمان داده ھا و الگوریتم ناصر آیت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
830 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

فایل خلاصه کتاب ساختمان داده ھا و الگوریتم ناصر آیت

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه خلاصه کتاب ساختمان داده ھا و الگوریتم ناصر آیت به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۸۷ صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل خلاصه کتاب ساختمان داده ھا و الگوریتم ناصر آیت

قسمتی از متن فایل:

در مورد ساختمان داده:

ساختمان داده روشی است برای معرفی و دستکاری داده و کلیه برنامه ھای معرفی داده .برای معرفی داده نیازمند یک الگوریتم می باشد.

روش ھای طراحی الگوریتم نیازمند پیشرفت برنامه ھایی است که برای نگھداری داده است. در علوم کامپیوتر مطالعه ساختمان داده ھا مھم و ضروری می با شد.

کتاب ساختمان داده ها و الگوریتم ها (تالیف جعفر تنها و ناصر آیت). ساختمان داده‌ ها (به انگلیسی: ‎Data Structure ‏) از جملهٔ بنیادی‌ترین مباحث مورد نیاز جهت یادگیری و درک بسیارى از مفاهیم عمده در علوم رایانه است.

مدل منطقی یا ریاضی سامان‌دهی به داده‌ها به یک شکل خاص، ساختمان داده نام دارد. هر برنامه رایانه‌ای از الگوریتم و ساختمان داده‌ها تشکیل شده‌ است.

موارد زیر از جمله مهمترین ساختمان داده‌ها هستند:
* آرایه (Array)
صف (Queue)
* پشته (Stack)
لیست پیوندی (Linked list)
* گراف (Graph)
درخت (Tree)

غالباً انتخاب یک ساختمان داده موجب ایجاد الگوریتم های متناسب با آن خواهد شد که این دو در کنار هم موجب افزایش سرعت انجام یک وظیفه یا کاهش مصرف حافظه برای پردازش داده می شود؛ سنگ بنای ساختمان های داده انواع داده و اشاره گرهای گوناگون است. که با توجه به چگونگی تعریف کاربرد آنها در هر زبان برنامه نویسی پیاده سازی آنها متفاوت خواهد بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.