فایل خلاصه کتاب روان شناسی یادگیری دکتر حسین زارع

فایل خلاصه کتاب روان شناسی یادگیری دکتر حسین زارع
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
879 بازدید
12,000 تومان 10,000 تومان٪17 تخفیف

فایل خلاصه کتاب روان شناسی یادگیری دکتر حسین زارع

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf خلاصه کتاب روان شناسی یادگیری بر اساس کتاب روان شناسی یادگیری تالیف دکتر حسین زارع به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۶۸ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

معرفی کتاب روان‌شناسی یادگیری

«روان‌شناسی یادگیری» اثر دکتر حسین زارع برای تدریس در رشته روان‌شناسی دانشگاه پیام نور تالیف شده‌است که جنبه‌های روان‌شناسانه یادگیری و نظریه‌های مطرح در این حوزه را بررسی می‌کند

مقدمه 

جان بی. واتسون یکی از اولین متفکران روانشناسی بود که در مورد چگونگی تاثیر یادگیری بر رفتار مطالعه نمود . واتسون پیشنهاد نمود که رفتار نتیجه فرآیند یادگیری است.

روانشناسی یادگیری یکی از مهمترین رشته هایی است که به بحث و بررسی پیشرفت های درسی و نارسائی های تحصیلی یادگیرندگان می پردازد. به عبارتی روان شناسی یادگیری شاخه ای از علم روان شناسی است که هدف آن کمک به دست اندرکاران تربیت و یادگیری در بر خورد درست با مسائل آموزشی و تربیتی می باشد. لذا برآن شدیم که با ارائه دوره آموزشی روانشناسی یادگیری سهم کوچکی در بهتر شدن کیفیت خدمات آموزشی و یادگیری داشته باشیم. کلیه علاقمندان به روانشناسی و ارائه خدمات آموزشی واجد شرایط شرکت در دوره هستند.

منظور از یادگیری در روانشناسی یادگیری چیست؟

یادگیری عبارت است از یک تغییر نسبتاً دائم در رفتار که در نتیجه تجربه به دست می‌آید. مکتب فکری رفتارگرایی که در خلال نیمه نخست قرن بیستم پدید آمد به تشریح فرایند یادگیری پرداخته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.