فایل جزوه دعاوی ثبتی و اسناد لازم الاجرا استاد هاشمی

جزوه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
172KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
798 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

 فایل جزوه درس دعاوی ثبتی و اسناد لازم الاجرا استاد هاشمی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه درس دعاوی ثبتی و اسناد لازم الاجرا استاد هاشمی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۲ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه دعاوی ثبتی و اسناد لازم الاجرا استاد هاشمی

جزوه دعاوی ثبتی واسناد لازم الاجرا که توسط استاد هاشمی تهیه شده است برای دانشجویان رشته حقوق است که مربوط به حقوق ثبتی است. این جزوه مربوط به حقوق ثبت از جمله املاک می پردازد.

مناسب تمامی متقاضیان آزمون های وکالت و سر دفتری و مشاوران قوه قضایه و قضاوت مناسب شب امتحان دانشجویان حقوق پیام نور و آزاد و سراسری و کسانی فرصت خواندن کتاب را ندارند.

فهرست مطالب:

  • دعاوی مربوط به ثبت املاک
  •  مربوط به ثبت استاد و ابطال و اصلاح اسناد
  • دعاوی مربوط به اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا
  • و …

ثبت ملک جزء تشریفات می باشد و دلیلی بر مالکیت اشخاص بر املاک بوده ولیکن قانونگذار به دلیل جلوگیری از هرج و مرج در امور املاک، در ماده ۲۲ قانون ثبت، ادارات و محاکم را مکلف نموده است که تنها اشخاصی را که سند ملک به نام ایشان ثبت شده است به عنوان مالک شناسایی نمایند.

ثبت ملک دارای مراحل و تشریفاتی است که خود می تواند موضوع دعوای حقوقی قرار گیرد، ثبت ملک ابتدائی ترین مرحله ثبتی است که بر روی ملک صورت می گیرد و پس از آن اقداماتی نظیر افراز، تفکیک، انتقال رسمی ملک، رفع اختلافات در خصوص صدور سند مالکیت معارض و سایر اقدامت ثبتی است که بر روی ملک صورت می گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.