فایل جزوه درس نظریه ھای یادگیری 

جزوه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
260KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
369 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

 فایل جزوه درس نظریه ھای یادگیری 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه درس نظریه ھای یادگیری منابع : نظریه ھای یادگیری (ارنست ھیلگارد گوسدن باور) روانشناسی یادگیری (دکتر محمد پارسا) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۱۰ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل جزوه درس نظریه ھای یادگیری 

منابع : نظریه ھای یادگیری (ارنست ھیلگارد گوسدن باور) و روانشناسی یادگیری (دکتر محمد پارسا)

یادگیری ، یعنی فرآیند تغییرات نسبتاً پایدار در رفتار بالقوه ی فرد بر اثر تجربه . یادگیری یک فرآیند است یعنی پویاست و تحرک و پویایی آن ناشی از تعامل اجزاء آن است که در یادگیری مؤثر است . مانند ذھن دانش آموز که با محتوای دروس برخورد می کند با واسطه ی معلم و نیز یادگیری علاوه بر فرآیند بودن ، تغییرات نسبتاً پایدار چون تغییر است این تغییر تغییری است نسبتاً پایدار چون موسمی و موقتی نیست البته درجه ثبات و پایداری نسبی است .

در رفتار بالقوه ی فرد، البته ھمیشه اینگونه نیست، یکی عملکرد فرد یکی بالقوه ، عملکرد فرد ؛ آنچه در حال حاضر از فرد سر میزند. بعضی یادگیری را در عملکرد و بعضی در بالقوه قایلند که رخ میدھد.

فراگیر بالقوه می گیرد تا بالفعل شود بر اثر تجربه ، روی واقعیت ھا عمل کنیم .

یاد گرفتن : کسب دانش ، دریافتن ، تسلط یافتن از راه تجربه یا مطالعه سپردن به ذھن یا حافظه ، حفظ کردن ، فرا گرفتن از طریق تجربه آگاھی یافتن از چیزی ، پی بردن به چیزی

در رفتارگرایی عقیده کلی بر این است که ھمه یادگیرندگان در اصل برابرند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.