دریافت فایل پاورپوینت نارساخوانی Dyslexia

دریافت فایل پاورپوینت نارساخوانی Dyslexia
نوع فایل
ppt
حجم فایل
480KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
655 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دریافت فایل پاورپوینت نارساخوانی Dyslexia

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت نارساخوانی Dyslexia را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۷ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دریافت فایل پاورپوینت نارساخوانی Dyslexia

قسمتی از متن فایل:

تعاریف نارسا خوانی:

نارساخوانی اختلالی است که شخص علی‌رغم تجارب آموزشی متعارف در کسب مهارت‌های زبانی خواندن، نوشتن، هجی کردن که متناسب با توانایی هوشی‌اش باشد عاجز است. به طور کلی نارساخوانی یا دیسلکسیا به عنوان نوعی مشکل در اکتساب مهارت‌های خواندن، نوشتن، هجی کردن در دوران کودکی اطلاق می‌گردد (لیون، ۱۹۹۹).

واژه دیسلکسیا از زبان یونانی گرفته شده است و دیس به معنی مشکل و لکسیا به معنی واژگان است، از این رو می‌توان گفت دیسلکسیا یعنی مشکل داشتن با واژگان .

نارساخوانی بر ابعاد مختلف زندگی دانش‌آ‌موزان تاثیر می‌گذارد. همچنین اگر درمان نگردد روی خود پنداره و اعتماد به نفس فرد اثر گذار است. مطالعات نشان داده اند ۲۵ درصد ناکامی‌های کودکان در کلاس‌های ابتدایی ناشی از ناتوانی در خواندن می‌باشد.

در ایالات متحده آمریکا، محققان تخمین می زنند شیوع نارساخوانی حدود ۵ تا ۹ درصد از کودکان در سن مدرسه را در بر می‌گیرد، هر چند برخی از این رقم به عنوان بالا به عنوان ۱۷ درصد قرار داده است.

تشخیص نارسا خوانی عمدتا زمانی شروع می شود که والدین و معلمان متوجه می شوند کودک در زمینه خواندن با مشکل مواجه است. برای تشخیص اختلال خواندن می توان به مشاهده خواندن بی صدای و خواندن با صدای بلند کودک پرداخت. در کودکان مشکوک به ابتلا به این اختلال موارد زیر را می توان دنبال کرد :

در تحلیل کلمه چه خطاهایی به طور پی در پی تکرار می شود؟و…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.