خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی حافظ نیا

خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی حافظ نیا
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
932 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی حافظ نیا

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی حافظ نیا را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۴ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

خلاصه کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی 

پژوهش، فعالیتی نظام‌ دار و علمی پیرامون یک موضوع همراه با بررسی جوانب مختلف آن است. بنا به تعریف دیگر، پژوهش، فرایند تولید دانش است. پژوهش ‌گر با ابزارها و روش‌ های گوناگون اطلاعات را فراهم و سپس آنها را پردازش و تحلیل می ‌کند.

یکی از موانع اساسی موفقیت پژوهش ‌گر به‌ خصوص در زمان انتخاب بحث و تقدیم طرح ‌های پژوهشی، ناکامی در گزینش اطلاعات و فقدان آگاهی لازم نسبت به شیوه ‌های روشمند تحقیق است. امروزه سطح برخی از گزارش‌ های پژوهشی به‌ خصوص در دوره ‌های کارشناسی ارشد و دکتری در دنیا و حتی کشور ما به اندازه ‌ای بالا و مهم است که بعد از دفاع، تبدیل به یک اثر علمی شده و یک کتاب و چند مقاله از آن استخراج می‌ شود.

بنابراین، بازنگری و بازکاوی برخی چالش ‌ها و ارایه برخی راهکارها برای پژوهش‌ های مختلف در رشته‌ ها و گرایش‌ های علوم انسانی می‌ تواند سودمند باشد.

براساس هدف پژوهش ها به پژوهش های بنیادی و کاربردی تقسیم می شوند. البته زهره سرمد معتقد است پژوهش ها براساس هدف به سه دسته تقسیم می شوند: تحقیق بنیادی، تحقیق کاربردی و تحقیق و توسعه.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.