خلاصه کتاب آشنایی با ابزار دقیق مهندس کتیرایی

خلاصه کتاب آشنایی با ابزار دقیق مهندس کتیرایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
757 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

خلاصه کتاب آشنایی با ابزار دقیق مهندس کتیرایی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf جزوه آشنایی با ابزار دقیق مهندس کتیرایی  را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۸۷ صفحه  با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

خلاصه کتاب آشنایی با ابزار دقیق مهندس کتیرایی

مقدمه 

کتاب آشنایی با ابزار دقیق حمید کتیرایی : در زندگی هر روزه، لغت کنترل بسیار بکار برده می شود.

واژه هایی نظیر کنترل رشد جمعیت، کنترل قیمت ها، کنترل ترافیک، کنترل رفتارها و برخوردهای اجتماعی،

بازرسی اتومبیل، بازرسی حرارت چراغ خوراک پزی، بازرسی ورود و خروج افراد به محل کار و… در گفتگوهای روزمره بسیار شنیده می شوند. حسب معمول واژه کنترل وقتی بکار برده می شود که نوعی مهار کردن و تسخیر بر یک پدیده مورد نظر باشد. علاقه انسان به تحت اختیار در آوردن و تسلط بر پدیده ها باعث پیدایش شاخه جدیدی از دانش ها به نام علم کنترل گردیده است، علمی که امروزه حوزه رخنه خود را به شاخه های دیگر علوم از صنعت و تکنولوژی گرفته تا اقتصاد و سیاست و علوم پزشکی … توسعه داده است.

این جزوه که با عنوان آشنایی با ابزار دقیق می باشد در ابتدا توضیحاتی درمورد سیستم های کنترلی حلقه بسته و باز و بلوک دیاگرام یک سیستم کنترل صنعتی گفتگو می گردد آن وقت درباره اندازه گیرهای ابزار دقیقی مثل اندازه گیرهای دما ، فشار، فلو ،لول و انواع آن توضیح داده می شود.

با گسترش روز افزون صنایع اتوماتیک تولیدی و فرآیندهای پیشرفته صنعتی در کشور، ضرورت آشنائی دانش پژوهان و کارشناسان صنایع با شیوه های اتوماسیون و شناسائی و بازرسی فرآیند های صنعتی بیش از پیش مشهود می باشد. واژه ی اتوماسیون صنعتی به شکل عمومی مرتبط با علوم و فناوری کنترل پروسه می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.