جزوه نظریه های روان درمانی آدلری

جزوه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
321KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
783 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

 جزوه نظریه های روان درمانی آدلری

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf جزوه نظریه های روان درمانی آدلری را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۸ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 جزوه نظریه های روان درمانی آدلری

مقدمه

روان درمانی آدلری
فصل یک

زمینه تاریخی، ریشه ها و تحولات اولیه
آلفرد آدلر در فوریه ۱۸۷۰ به دنیا آمد. او فرزند دوم یک بازرگان ذرت وینی بود که شش فرزند داشت. او کودک سالمی نبود و از انواع مشکلات جسمانی رنج می برد. برادر کوچکتر او نیز زمانی که چهار ساله بود بر اساس دیفتری در گذشت. این تجارب باعث علاقه او به رشته پزشکی شد. او ابتدا وارد چشم پزشکی و سپس عصب شناسی شد و در عین حال به فلسفه، سیاست و جامعه شناسی نیز علاقه داشت. یکی از پیروان آدلر به نام اسپربر او را جامعه شناس و مارکسیست اصیل می داند.

او افراد را در بافت اجتماعی می دید و معتقد بود همه افراد از نظر اجتماعی به هم آمیخته هستند. او جامعه شناس نبود بلکه یک انسان گرا بود. به مسائل اقتصادی و سیاسی جامعه علاقه مند نبود بلکه به شکل گیری روابط در جامعه علاقه داشت و بر ضرورت بهبود زندگی فقرا تاکید می کرد.

او همیشه بر قدرت خلاقه من افراد در تغییر زندگی آن ها تاکید می کرد. نگرانی ها و چالش های زندگی شخصی و حرفه ای آدلر همراه با جو سیاسی و اجتماعی حاکم در شکل گیری نظریه او موثر بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.