جزوه روان شناسی مثبت گرا مارتین سلیگمن

جزوه
نوع فایل
WORD
حجم فایل
31KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
564 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

 جزوه روان شناسی مثبت گرا مارتین سلیگمن

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل word جزوه روان شناسی مثبت گرا مارتین سلیگمن نام درس نظریه های مشاوره و روان درمانی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۸ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مارتین سلیگمن و روانشناسی مثبت گرا

مارتین سلیگمن را بیش از هر چیز با روانشناسی مثبت گرا می‌شناسند.

کسانی که با مفهوم روانشناسی مثبت گرا آشنا نیستند، ممکن است این اصطلاح را با مثبت اندیشی یا تفکر مثبت که در بسیاری از آموزش‌های انگیزشی مورد تاکید قرار می‌گیرد، یکسان فرض کنند.

اما روانشناسی مثبت گرا، یکی از زیر مجموعه‌ های روانشناسی علمی و بر پایه تحقیقات گسترده است.

شاید مارتین سلیگمن را بتوان یکی از بزرگترین روانشناسان معاصر دانست. او بیش از پنج دهه از عمر خود را به مطالعه در حوزه روانشناسی اختصاص داده است. سلیگمن دانش روانشناسی را به دو حوزه‌ی اصلی تقسیم می کند:

بخش اول، زیر مجموعه‌ای از روانشناسی است که برای شناخت بیماران و بیماری ها به کار گرفته می‌شود و معمولاً با عنوان Abnormal Psychology از آن نام برده می‌شود. بخش دوم،‌ مباحثی است که می‌کوشد به انسانهای سالم برای زندگی بهتر کمک کند. همان حوزه‌ای که مارتین سلیگمن برای ترویج و تثبیت آن تلاش کرده و به نام Positive Psychology شناخته می‌شود.

سلیگمن بارها تاکید کرده است که روانشناسی طی دهه های اخیر، عمر خود را فقط به حوزه نخست اختصاص داده و حوزه دوم کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.