فایل خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۹۶صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
فایل خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی
فهرست
فصل اول کلیات بازاریابی بین المللی
فصل دوم محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
فصل چهارم محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی
فصل پنجم تحقیقات بازاریابی بین المللی
فصل ششم استراتژی های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی
فصل هفتم سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
فصل هشتم کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
فصل نهم تبلیغات در بازاریابی بین المللی
فصل دهم قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
فصل اول : کلیات بازاریابی بین المللی
هدف کلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک می کند تا عضو بهتر و موفق تری در بازاریابی بین المللی باشد. این هدف از طریق تهیه کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین المللی می افتد و با کمک آن ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می رسد.
هدف بازاریابی
هدف بازاریابی ،فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش
رساند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.