گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری

گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
418 بازدید
12,000 تومان 12,000 تومان٪0 تخفیف

گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۶۷ صفحه فایل سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری

مقدمه :

توجه به گیاهان داروئی که قسمت عمده ای از طب سنتی ایران را تشکیل می دهد، و ارائه اطلاعاتی درست و علمی درباره پرورش، نگهداری و استفاده از آنها بر پایه یافته های جدید روز به روز اهمیت ویژه ای می یابد. کتاب گیاهان داروئی تالیف پروفسور فلوک که توسط پرو فسور روسون از آلمانی به انگلیسی ترجمه شده است؛ کتابی است که؛ بر پایه یافته های علمی جدید اطلاعات مفیدی را درباره گیاهان داروئی ارائه می دهد.

کتاب گیاهان دارئی پروفسور هانس فلوک راهنمای صدو پنجاه گیاه دارئی اروپاست، هر گیاه همراه با تصویر کامل شرح داده شده است. اطلاعات داده شده درباره هر گیاه برحسب عناوینی زیر تنظیم شده است :

شرح، قسمت مورد استفاده،زیستگاه و گرد آوری، ترکیبات و اثر، و مصرف .

گیاهان دارویی به عنوان مکمل دارویی به صور داروهای خام، داروهای فرآوری، ادویه‌جات، عطرها و غذا دارو تحول عظیمی را در پزشکی، صنعت و کشاورزی به وجود آورده است. بنابراین روش‌های بهینه تولید و هماهنگی عرضه محصولات با توجه به چگونگی نیاز مصرف کنندگان قابل توجه است. بدیهی است رعایت استانداردهای تولید محصولات دارویی به منظور استقبال عموم از مصرف گیاهان دارویی امری ضروری است.

گیاهان دارویی به عنوان یکی از مواهب الهی می‌باشند و چنان چه برنامه‌ریزی اصولی در شیوه تولید و بازاریابی آن صورت پذیرد، می‌تواند علاوه بر درمان بیماری‌ها، سبب ایجاد اشتغال مولد، جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و حفظ محیط زیست گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.