فایل پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای فصل دوم بخش دوم فنون اقناع
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس هفتم و هشتم فصل دوم فنون اقناع بخش دوم را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۵ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
کتاب تفکر و سواد رسانه ای فصل دوم بخش دوم فنون اقناع
سواد رسانهای به توانایی و قدرت دسترسی، تحلیل، ارزیابی و انتقال اطلاعات و پیامهای رسانهای که میتوان
در چارچوبهای مختلف چاپی و غیر چاپی عرضه نمود گفته میشود. سواد رسانه یکی از سوادهای دوازدهگانه
است که لزوم یادگیری آن توسط یونسکو و سایر نهادهای بینالمللی و ملی مسئول در زمینه آموزش توصیه شدهاست.
کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس هفتم و هشتم فصل دوم فنون اقناع بخش دوم
در این بخش به سراغ تعداد دیگری از فنون اقناع می رویم.
صاحب نظران ارتباطات فنون مختلف و متعددی را برای اقناع مخاطب نام برده اند
. در این جلسه ۷ فن اقناع که در جلسه پیشین به آن اشاره شد را مرور میکنیم و پس از آن به ۷ فن اقناع جدید میپردازیم.
از آنجا که تبلیغات یکی از مهمترین کارکردهای رسانه است که از فنون اقناع برای راضی کردن مخاطب
به سمت محصول خود استفاده می کند
مثالهایی که در این جلسات استفاده می کنیم همگی از میان تبلیغات بازرگانی است.
هر پیام رسانه ای می تواند برای اقناع مخاطب از چند فن استفاده کند…
در مثالهای این جلسه به این موضوع دقت کنید!
فیلم تبلیغی یخچال دور این دور الجی (فیلم ۸) را به نمایش بگذارید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.