فایل پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فصل دوم فنون اقناع
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس هفتم و هشتم فصل دوم فنون اقناع بخش اول را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۵ اسلاید زیبا آموزنده و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
فایل پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فصل دوم فنون اقناع
در این درس ابتدا به کمک تعدادی از تبلیغات تلویزیونی، به معرفی ۷ فن یا تکنیک اقناع اشاره میکنیم.
در ادامه فنون اقناع مطرح شده در این ارائه را با مثالهایی دیگر به صورت کارکلاسی تمرین میکنیم.
این ارائه بخش اول از فنون اقناع است و شامل ۷ تکنیک اقناع میباشد. ۷ تکنیک دیگر در بخش دوم و در پاورپوینت بعدی برای جلسه بعد گفته خواهد شد.
تولید کنندگان شامپوی کلییر به چه طریق سعی در راضی کردن شما برای خرید محصول خود کردهاند؟
از دانش آموزان بخواهید به صورت تدریس اعضای گروه یا به کمک شیوه اکتشاف گروهی راجع به پرسش فوق پیرامون تبلیغ مرسی صحبت بکنند.
محوریترین مشخصه این تبلیغ حضور یک ستاره پر طرفدار فوتبال است.
رونالدو درمورد این شامپو میگوید «من تنها به کلییر اعتماد میکنم».
«گواهی دادن» رونالدو به عنوان یک ستاره فوتبال مهمترین مشخصه این تبلیغ است که بسیاری از مخاطبین را ترغیب
به خریدن این محصول برای شبیه شدن به ستاره محبوبشان رونالدو می کند.
۱- گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی:
پیامهای رسانهای اغلب کسانی را نشان میدهند که درباره یک محصول، فکر، قانون یا دیگر موارد نظر میدهند و آن را تایید و گاهی هم رد می کنند…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.