فایل پاورپوینت بازی درمانی

فایل پاورپوینت بازی درمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
704KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
684 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

فایل پاورپوینت بازی درمانی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت بازی درمانی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۳۸ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل پاورپوینت بازی درمانی

تعریف بازی درمانی

بازی درمانی نوعی روش درمانی است که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد .

و در آن کودکان مشکلات و مسایل خود را در یک سطح خیالی و تصویری به وسیله عروسک ها، گل مجسمه سازی و وسایل دیگر آشکار می نمایند.

(مک ماهون،۲۰۰۵). نوعی از روان درمانی کودکان است که به آنها کمک می کند تجارب،احساسات و مشکلات خویش را به وسیله بازی با عروسک ها، اسباب بازیها و دیگر وسایل بازی بیان و برون ریزی کنند. این کار با راهنمایی و نظارت درمانگری آموزش دیده انجام می شود (کارول،۱۹۹۷)

بازی‌درمانی، روشی است که به یاری کودکان پرمشکل می‌شتابد تا بتوانند مسائل خود را به دست خویشتن حل کنند و در عین حال، نشان‌ دهنده‌ی این واقعیت است که بازی برای کودک، همانند یک وسیله طبیعی است.

فواید بازی

-به کودکان اجازه می دهد احساسات خود را به صورت کارآمد بیان کنند.-به بزرگسالان اجازه می دهد وارد دنیای کودکان شوند و تساوی قدرت موقتی ایجاد شود.

-بازی برای کودکان لذت بخش است و اضطراب آنها را کاهش می دهد.- به کودکان فرصت میدهد تا نقش های جدید را بازی کنند و رویکردهای حل مسئله را آزمایش کنند.

-باعث بلوغ تکاملی کودک می شود. -ویژگی سمبلیک بازی باعث می شود کودک با خود فراموش شده اش ارتباط برقرار کند و تجارب حسی حرکتی اولیه را تجربه کند.

-به کودک کمک می کند مهارت های اجتماعی مورد نیاز را در موقعیت های مختلف کسب کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.