فایل پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۹ اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
فایل پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد.
اقسام تبلیغات
- ۱-تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی
- ۲-تبلیغات خرده فروش- محل کسب – محصولات مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری
- ۳- تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد
- ۴-تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد
- ۵- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود
- ۶-تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکلا –پزشکان- خریداران کالای صنعتی
- ۷-تبلیغات موسسه ای و نهادی – هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم
- ۸-تبلیغات خدمات عمومی – استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه
- ۹- تبلیغات تعاملی – داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.